This is freedom.

God eftermiddag :) Klcokan är 13.14 just nu och jag har hunnit duscha två gånger och vart in till stan och handlat :)


När jag kom hem blev det bestämt att vi skulle åka till gränna i morgon så nu måste jag åka in en gång till och handla matsäck :)
har ju semester nu , ända tills söndag så jag hoppas hinna med så mycket roligt som möjligt , två saker är ju redan planerade. Gränna med marie och madde  & camping med kanotpaddling med Marie Jocke Patrik Linus mfl. Hoppas på en kanon vecka :)



Har eventellt fått igång min kamera med så den ska vara min trogne följeslagare under veckan :)




Ne nu blire och fixa mat sen baaaaada :)



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0