We will walk in fields of gold.

Händelserik helg , hade ovanligt mycket flyt för att vara jag faktiskt! Men skam den som inte rer sig själv ! Vill iaf inte prata mer om det , och om nån frågar så skiter jag i o svara får ju alla tro vad fan dom vill. Helt i vanlig ordning , välkommen till Askersund !



Idag har iaf vart en kanon dag , vart lite med robin och linus  på eftermiddagen. Sen nu på kvällen blev det grillning i Harge med marie , jocke patrik madde och johan mfl. Jättemysigt :)



Och i morgon drar jag till bässeb :9 Thats awsomeness.
Ska även få träffa andreas för första gången på aslänge. Kan inte fatta att vi haft så jävla mycket roligt ihop!
Ni gjorde min gymnasietid , och vi höll varran runt ryggen hela tiden. Det kallas kärlek vänner :9 <3



det firar vi med en student bild tycker jag :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0