det kan vara förfärligt , det kan vara fantastiskt.

Det är tisdag morgon jag är ledig och har tvättid. jag ska tvätta två veckors tvätt :O ( ILLA )  Så pass illa att jag faktiskt har herrstrumpor på mig. Illa. Vems är dom liksom ? haha


Ska även in till Askersundsbostäder och prata om tapeter och flyttdatum osv osv . Eftersom jag och hon som bor nu kan flytta typ i morgon så äre ju upp till den person som tagit min lägenhet! Men dom kommer säkert sätta sig på tvären mot allt och denhär dagen är den pissigaste någonsin. Ja så är det säkert. Man ska ju aldrig hoppas på nått bra , det har man ju lärt sig . SÅ DET KOMMER GÅ ÅT HELVETE !



Ska även hämta ut en bricka till gymmet träna springa peppa fördriva tid osv osv.


Men nu ska jag återgå till min bortglömda frukost - två kokta ägg och två knäckebröd med inlagdgurka - jävligt intressant va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0