Cheester

Vart och gapat för käftis idag ... usch och fy säger jag bara, men man måste ju man vill ju inte få tandlossning såhär mitt i livet när man ska bilda familj och grejer. Nej det har man ju verkligen inte tid med. Men nästan allt var bra. Nu ljög jag jag hade ett hål och visdomständerna ska bort. Ja inte min lyckodag som sagt ..



Och sen idag när jag kom hem ja då jävlar r,är det nån som bestämt sig för att dra hit en stor grävmaskin och gräva bort min parkering. Snällt ? Nej inte det minsta , helt knäckt. Må satan ta dom om dom inte lägger tillbaka den snaart ..


Bifogar en liten bild från i lördags från trappan på mig och elin :) I bakgrunden sofia med sin ascoola sidecut .. :)
Haha men ser ju inte superfräsch ut precis, med hade faktiskt tillbringat dagen på akuten med emil kleren som envisades med att göra enhandsvolter och slå sig jättehårt ! Men han klarade sig utan bestående men tur för han :)


Nu ska jag förövrigt äta en kexchoklad till kvällsmat. Dom är ju så fluffiga och fina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0