SEGER LYCKA OCH FRAMGÅNG

Underbara lediga måndag övergick snabbt till att bli en jobbdag. Inte mig emot, men hann med allt jag skulle ändå.


Eftersom jag inte kunde hålla mig ifrån kaffe och sällskap igår ( toookit ) så var jag ju öppe halva natten och hängde tvätt och sorterade strumpor , så skapligt trött i morse när man slängde sig iväg och slira in till askersund ! För sate vad kallt och halt det var !
 Haha kände det som fan igår kväll när jag åkte hem och trodde seriöast inte jag hade fast mark under däcken många meter haha.. Körde typ i 70 nerför brattebro , ALDRIG HÄNT FÖRR ! hAHA körde som ett typexempel på en riktig kärring ..  Dags för vinterdäck nu kanske ? Hm ja , gidigen ide :) Får bli morgondagens projekt.


Nu blire kolla ullared och sööva för i morgon ska jag till NB aldeles tidigt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0