- jag kan glömma att det varit vi , men kan inte alls förstå !

Blev ombokad i morse så det blev Nb ist för ekbacken. Helt okej! Måste ju påpeka att det är fantattiskt väder också , om ingen redan upplyst er om det altså ? retards :)


Undra vart denhär vackra dagen ska spenderas med då ? Jo till mamman på tacos sen ikv , alltid nice med tacos.
Och nu ska jag köra lite poweryoga här hemma :) Nått kul jag provad för ett par dagar sen av ren uttråknad. Men det var fan kul och jävligt jobbigt ! Kör till videos från youtube nu fungerar skit bra :)
Har en dvd med men den är ju för tanter tror jag eller för väldigt lugn yoga iaf ! Hehe


Sen kanske jag ska kolla på dendär filmen eragon med för det pallade jag ju inte igår .. haha !



Annars lyssnar jag på det här ; Larz-Kristerz – Ok, nu glömmer jag dig





Pusshaaaaaaaaaaaaaj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0