dont give up on me baby



Såhär dränker vi våra sorger. Brödra sorger kallar vi dem. Jävla män .

Sitter i övrigt och funderar på vart alla mina möbler ska ta vägen när jag flyttar. För jajust det lägnheten har jag sagt upp. Det var vell nån eller ett par veckor sen. Mitt vitrinskåp och min dubbelsäg och jag , vart ska vi ta vägen ? Mina stora fula men snuskigt bekväma soffor. Ja vart ska vi göra av oss ?


Annars hänger jag på destination.se och funderar på om jag vågar flyga med min vän. Gräset ser grönare ut på andra sidan på dom fina bilderna. Ja man det går nog bra.


Samtidigt lyssnar jag på - The Script – For The First Time







Kommentarer
Postat av: majsan

Wooohoooo!! Bra!! "jag är inte rädd, jag kan flyga!!"

2011-04-19 @ 06:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0