kaos.

Idag ringde han från Abisko. Blir att åka upp och träffa han på tisdag.
Arbetsinterjuv på Arlanda, det kommer nog kännas konstigt haha ! Men jag hoppas jag är fan redo!


Pratade lite med mamma om saken och hon tycker jag ska åka. Men ha kvar lägenheten hemma ifall jag ångrar mig. Så, så får det bli.

Men grejen är den att jag får inte ha med några saker upp , mer än kläder och några tillhörigheter typ datorn och en tandborde och kläder haha.
Bilen säljer jag nog.
Så vill nån köpa bilen eller hyra min lägenhet i andra hand så HOJTA !

Men inget är spikat än har ju fortfarande kvar jobb på kommun osv osv..
Mendethär blir nog bra ! I hope !


puss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0