not bad for a sober broken hearted girl .

Packar som en jävla demon. Har även börjat lite på städet tex. vet nu att cillitbang brinner..
Ja annars äre det mest jag, sterion , kartonger, säckar och allt annat man kan lägga saker i princip.

Och jag har hittat 11 plädar, två extra täcken och en gitarr med 5 strängar, det måste nog vara min lyckodag . Det finns många gömmor på 28 kvadrat.
Har även slängt massor , utan att ha haft det minsta ont i hjärtat. Det var ju nämligen grejer som jag packa när jag flytta från mamman och aldrig packade upp. Grejer jag aldrig någonsin kommer sakna , för jag har ju inte vetet att jag haft dom !


Jaja har även packat ner alla mina arbetskläder, för i morgon börjar i i olsh igen. Asnice , så ikväll blir en tidig kväll så och orkar high five:a med Astrid i morgon.



Nu två bilder från helgen gladtjej_90







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0