A place to call home

My roots are planted in the past
And though my life is changin' fast





Jag har haft en sån jävla bra dag idag. Det har bara kännts bra hela tiden.
En såndär dag som aldrig riktigt vill att den ska vara över. Minnen som väckt , bara bra minnen. Glömt bort alla dåliga studer man haft senast året. För det har vart tufft, men det är inget man ser förrens man stannar upp och ställs inför val som man aldrig trodde man skulle ställas inför.
Val man aldrig skulle ställas inför men som man ändå ordnat fram själv.

Men jag har bestämt mig nu, det är inte värt det. Jag har visst saker att lämna kvar. Saker som betyder.
Saker ? Människor!


En dag som denna får mig att vilja stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0