-

Sitter och skriver på ett nytt cv här. Vad ska man skriva egentligen, har frågat alla och fått samma svar. Skriv lite om dig .


 Jo hej nya arbetgivaren jag är en ganska glad men oftast bitter tjej. ca 15 kg övervikt så jag är inte så snabb när jag springer ( men lugn jag jobbar på det ) A just det jag har jobbat här och där och praktiserat ditt och datt och fick såhär bra betyg. Jätteduktig tjej. A jag kan köra bil med. Jättefort , jag finns tilloch med på bild. ( man vill ju vara ärlig ) Kan även lyssna jättehögt på sterion och fuskstäda min lägenhet på 20 min. Jo se på jävlar nya chefen vilken talang du ska anställa !


det är assvårt att skriva cvn. en anledning till att stanna .. Haha

Nu ska jag vell svita om och ut och intervalla runt lindåsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0