ALL MY UNDERDOGS

Pommes med mangoraja på ena sidan och hamburgedressing på andra.
Kycklig i bröd från grillen.
Det vore ju himla gott. en cola till det då tack !


Nä men vi kör en klar grönsak ikväll igen då .

Sitter i övrigt och bligar runt på gymgrossisten.se. Ärligt är det en sida för enbart än med stora muskeler eller kvinnor med muskler ( som ser ut som om dom tagit sterioder i 20 år) som handlar där. vad ska en vanliga människa ha ?

Jag vill ha nått med len konsisten, trevlig färg och helt av allt skulle det ju smaka cocacola med. Men det verkar dom inte ha. Sen ska man helt gå ner 10 kg i veckan med. Men som sagt nä ..

Rädd att köpa fel grejer bli helt besatt och sen förvanlas till en steroidkvinna. Hemska tanken.

Nä en orka mer på träningen shake fåre bli. Det kan ju inte vara farligt att börja med ?


Kommentarer
Postat av: Carro Barro världens bästa!

yo layeeeeen :D jag har precis beställt från gymgrossisten, beställde slimquick calorie burner. skulle köpt slimquick fatburner men den var slut och den andra var typ likadan förutom att den var koffeinfri. iaf så kan jag ju säga till hur dem funkat dem räcker i 10 dagar sen ska jag beställa ngt annat göddit som bränner fettet :P

2011-03-21 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0