HERE COMES MY BABY DRAGING MY HEART BEHIND

Motivationen är borta. Fetma kom och döda mig nu för det spelar liksom ingen roll längre. Jag har ingen lust att träna eller äta nått bra för den delen heller. Fastnat i cola träsket igen. Inser mig besegrad och ger upp, Hissar ner min segerflagga och återgår till det normala.
Det var roligt ett tag, roligt när kilona försvann och jag orkade tyngre och tyngre vikter för varjje dag på gymmet. När jag avslutade med att springa och gå i intervaller och tillslut springa tills jag kröp därifrån. Det var roligt för det hände ju nånting. Men nu har det stått still i 3 veckor , helt jävla prick stilla. klart man tappar motivationen .

Jävla motivation.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0