jag minns du sa att allt man önskar kan slå in , så jag blundar och önskar lite till .

Fick med mig erika ut på promenad runt lindåsa nyss. Blåste skamkallt, Känner att det var bra att mamma tvingade mig att ha mössa haha. Jag är ju bara 20 jag kan ju inte hålla reda på allt. Vi gick runt , det tog ca 30 min till erika skulle vika av hem till sig , då sprang jag hem och flåsade shakiras waka waka . Asbra spring låt ! Eller jogglåt, för det är tydligen väldig skillnad på att ut och springa och ut och jogga ? Hm jaja ..



Kom iaf hem för en stund sen och duscha o sådär. Så nu sitter jag och dricker varma koppen och ska straxt kolla på csi. JIHU !


Godnatt coh sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0