LOVE DRUNK ( BUT NOW IM HANG OVER )

- säger upp lägenheten , flyttar till hus på rakan vid sjön. men sofforna behåller jag ,för dom är den bästa äffär jag nånsin gjort !




Idag har jag lärt mig massa nya saker iochmed att jag började en ny arbetsplats. Nytt yrke med för den delen . Och det känns grymt bra faktiskt. Tålamodet räckte hela dagen och jag känner verkligen att det ger mer än mitt vanliga arbete eller vad man ska kalla det ! Men får se hur det går , har ju bara vart en dag än så länge ! Haha !


Kanske blir tillbaka och röra i grytorna för alltid ist , man vet inte förrens man provat !


Ha en trevlig kväll , för det ska jag ha ! Hej svejs :)


(obs , gråt inga tårar alla som hjälper mig att flytta runt som någon jävla hemlöshoob, det översta var bara en dröm. dock en fantastisk dröm )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0