She only drinks coffee at midnight when the moment is not right





Ledig onsdag , solen skiner och har vart vaken sen ca 0630.
Tog min corsa och for till forsa och hälsa på och drack en två många koppar kaffe. Nu sen om en stund ska jag vell göra lite mat , nått med ris för det var ju aplänge sen man åt ! Sen ikväll ska jag till elin och färga håret "för din utväxt är inte acceptabel" som hon sa :9 Skönt att hon håller koll på mig haha .. Haha nä men jag vet att det har gått lite långt men tiden har inte räckt till . Det tar ju trots allt 2-3 timmar med sling, toning klippning och fika. Ja ni förstår ! Haha



Annars så är jag mest hemlig om dagarna jobbar på , tränar på och hemligar mig. Och fikar. kaffe. fikar kaffe , ja det kanske inte låter så kul , med kaffe är gott och sällskapet är trevligt. Och ibland kanske man lyxar till det med någon riskaka eller nått ! Haha ( låter inge manisk om att undvika fikabröd? Nej då ! )


I övrigt lyssnar jag på dethär just för tillfället -
Dave Edmunds – Feel So Right

Mycket bra !


Nä mat vare , puss hej !








-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0