- fallin or flying ? Are we


You see the smile that's on my mouth
It's hiding the words that don't come out













Har haft världens finaste vecka och en ännu mer najsig helg. Druckit vin och drinkar och dansat loss med finaste vännerna ;) Jag o henka körde några riktigt shyssta moves faktiskt :P:)



Denhär veckan har jag dilemma men det ska nog lätt gå o sjuta åt sidan , kör nämligen dubbelpass nu e några dagar. Olsh på dagen sen dirr till Ekb. Vad gör det när man slipper fundera på allt annat som ställer till det ? Jo precis ingeting gör det.



Börjar bli lite krasslig med så jag har duschat i 40 minuter på datorn i badrummet och lyssnat på Greys soundtracket. Kanske inte assmart med datorn i badrummet med han överlevde. Så nu ska jag dricka te och grubbla runt lite. Tror det har nått med gittarer att göra .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0